Bezpečnostné kurzy pre zamestnancov verejnej správy

Nezáväzná žiadosť o cenovú ponuku na mieru!

Tento program vyučujú ...

Picture of Natália Antošová M.S.
Natália Antošová M.S.

Špecialistka na osobnostný rozvoj, bezpečnosť a krízovú komunikáciu, finančnú gramotnosť.

Profil lektora >

Kurzy:

  1. Verbálna sebaobrana a deeskalácia konfliktov
  2. Prevencia násilia a šetrná sebaobrana na pracovisku
  3. Agresívny, konfliktný klient – predchádzanie, pacifikácia
  4. Skupina agresorov – predchádzanie, pomoc
  5. Právne následky konania v sebaobrane

🎁 Bezpečnostná revízia pracoviska v cene kurzu

Informácie o vzdelávacom programe:

Vstupné požiadavky na zaradenie do vzdelávania:
  • Zamestnanec úradu, verejnej inštitúcie alebo iného pracoviska verejnej správy, kde dochádza k interakcii s klientmi a občanmi
  • Práca v prostredí, kde môže nastať riziko verbálnych alebo fyzických konfliktov
  • Motivácia osvojiť si efektívne techniky prevencie násilia a bezpečného riešenia krízových situácií
  • Ochota zapojiť sa do praktických tréningov a simulácií reálnych situácií
Profil absolventa:

Absolvent vzdelávacieho programu bude schopný efektívne riešiť konfliktné situácie s agresívnymi klientmi a občanmi, zvládať verbálne útoky a predchádzať fyzickému násiliu. Naučí sa techniky verbálnej sebaobrany a šetrnej fyzickej sebaobrany, pričom si osvojí aj právne aspekty sebaobranného konania v kontexte verejnej správy. Absolvent bude vedieť, ako vykonať bezpečnostnú revíziu pracoviska na zníženie rizika ohrozenia zamestnancov.

Vzdelávací výstup:
  • Ovládanie verbálnej sebaobrany a deeskalácie konfliktov
  • Schopnosť bezpečne zvládnuť agresívneho alebo konfliktného klienta
  • Efektívne predchádzanie násiliu v pracovnom prostredí verejnej správy
  • Osvojenie si techník šetrnej sebaobrany na pracovisku
  • Právne povedomie o dôsledkoch konania v rámci sebaobrany
  • Bezpečnostná revízia pracoviska – identifikácia rizík a preventívne opatrenia
Metódy vzdelávania:

📌 Výklad – odborné prednášky s dôrazom na reálne bezpečnostné scenáre
📌 Riadená diskusia – zdieľanie skúseností medzi účastníkmi a analýza prípadových štúdií
📌 Modelové situácie a simulácie – praktický nácvik reakcií na agresívne správanie klientov a riešenie krízových situácií
📌 Praktické cvičenia – tréning verbálnej sebaobrany, šetrnej fyzickej sebaobrany a bezpečnostných postupov
📌 Právne aspekty sebaobrany – školenie o legálnych možnostiach obrany a dôsledkoch konania
📌 Bezpečnostná revízia pracoviska – identifikácia rizikových faktorov a návrh preventívnych opatrení

Metódy hodnotenia:

📌 Vstupné testovanie – zisťovanie úrovne povedomia o riešení krízových situácií a bezpečnostných postupoch pred začiatkom kurzu
📌 Modelové situácie a simulácie – hodnotenie na základe praktického riešenia konfliktných situácií a deeskalácie agresívneho správania
📌 Certifikačné skúšky – záverečné overenie získaných vedomostí a praktických zručností s možnosťou získania certifikátu

Forma vzdelávania:

📌 Prezenčná – interaktívne workshopy a praktické tréningy konfliktov a bezpečnostných opatrení

Rozsah vzdelávacieho programu:

40 hodín vzdelávania rozdelené do tematických kurzov s praktickými cvičeniami. Každý modul je možné absolvovať samostatne ako jednodňové školenie.

  • Miesto konania kurzu je v sídle vašej inštitúcie alebo online.
  • Získate certifikát za každý absolvovaný modul.
  • Zážitkové vzdelávanie s certifikovanými odborníkmi.

 

Odporúčame

Programy s rovnakým zameraním

Manažérske zručnosti vo verejnej správe
Právne povedomie pre verejnú správu
Digitálne zručnosti vo verejnej správe

Čo o nás hovoria naši klienti?

Kurz sa mi veľmi páčil a verím, že sa ďalší ešte v hospici uskutoční. Pani školiteľka bola milá, príjemná pani.

Martina

Ďakujem za tento čas, ktorý sme tu strávili, myslím si, že má zmysel, robiť takéto “zastavenia” aby sme si uvedomili, čo prežívame. Úprimná a srdečná lektorka.

Julka

Ďakujem za tent kurz, za informácie, za zdieľanie, za pani lektorku. Vďaka, že sme mali túto možnosť.

Mária

Ďakujem za povzbudenie a posilnenie vzťahu aj upevnenie kolektívu.

Augustína

Ďakujem za veľa informácií, ktoré mi potvrdili všetko. čo som zažila, ako mám reagovať v životných situáciách (návody). Je to pre mňa prínosom a chcela by som zažiť viac takýchto školení.

Danka

Chválim individuálny prístup a motiváciu k zmenám a naplneniu vlastných potrieb.

Emília

Kontaktujte nás!

Odpovieme do 24hod.