Vstupné požiadavky na zaradenie do vzdelávania:
- Zamestnanec alebo uchádzač o zamestnanie v komerčnej sfére
- Skúsenosti v oblasti predaja, obchodu alebo marketingu výhodou, ale nie podmienkou
- Motivácia k zlepšeniu svojich predajných zručností a osobnému rozvoju
- Ochota aktívne sa zapájať do praktických tréningov a interaktívnych cvičení
Profil absolventa:
Absolvent vzdelávacieho programu bude schopný efektívne riadiť obchodné príležitosti, strategicky pristupovať k predaju a budovať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi. Ovládne moderné techniky predaja, zvládanie námietok a psychológiu obchodného rozhovoru. Získa zručnosti v oblasti komunikačných stratégií, verbálnej inteligencie a asertivity. Naučí sa pracovať s vlastným mindsetom a duševnou rovnováhou, čím predíde syndrómu vyhorenia.
Vzdelávací výstup:
- Ovládanie stratégií efektívneho predaja a obchodného manažmentu
- Schopnosť identifikovať a rozvíjať obchodné príležitosti
- Profesionálne zvládanie námietok a efektívna argumentácia
- Budovanie exkluzívnej hodnoty produktu/služby a obchodníckej značky
- Asertívna komunikácia a zvýšená verbálna inteligencia v obchodnom dialógu
- Prevencia syndrómu vyhorenia a posilnenie duševného zdravia obchodníkov
Metódy vzdelávania:
- Výklad – teoretické základy a praktické príklady z reálneho prostredia
- Riadená diskusia – interaktívne debaty a výmena skúseností medzi účastníkmi
- Brainstorming – hľadanie inovatívnych riešení obchodných výziev
- Simulácie a role-play – modelové situácie obchodných stretnutí a riešenie námietok
- Gamifikácia – zábavné a súťažné prvky na podporu aktívneho učenia
- Coaching – individuálny a skupinový mentoring pre rozvoj predajných schopností
Metódy hodnotenia:
- Vstupné testovanie – zisťovanie úrovne predajných zručností účastníkov pred začiatkom kurzu
- Modelové situácie a simulácie – hodnotenie na základe praktického riešenia obchodných situácií, vyjednávania a zvládania námietok
- Certifikačné skúšky – záverečné overenie získaných vedomostí a praktických zručností s možnosťou získania certifikátu
Forma vzdelávania:
Na základe preferencie klienta, buď:
- Prezenčná – intenzívne workshopy a praktické tréningy
- Dištančná (online) – interaktívne webináre a individuálne konzultácie
- Kombinovaná – kombinácia prezenčnej a online výučby
Rozsah vzdelávacieho programu:
32 hodín (rozdelené do tematických kurzov s praktickými cvičeniami). Každý modul je možné absolvovať samostatne ako jednodňové školenie. Školenia sú často súčasťou teambuildingových aktivít spoločnosti.
- Miesto konania kurzu je v sídle vašej spoločnosti alebo online.
- Získate certifikát za každý absolvovaný modul.
- Zážitkové vzdelávanie s certifikovanými odborníkmi.